Cookies spravovanie
Vážený návštevník! Upozorňujeme, že súbory cookie sa používajú na zabezpečenie prevádzky webovej stránky hriadel.sk, na poskytovanie vyššej úrovne služieb našim návštevníkom, na generovanie štatistík a na podporu našich marketingových aktivít. Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookies, ako je opísané v nižšie uvedenom odkaze. Upozorňujeme, že ak neakceptujete uvedené, niektoré funkcie tejto webovej stránky nebudú k dispozícii.
Zistite viac…
Súhlasím
Nesúhlasím

Cruiser 5/6/7 XL

Cruiser výborne premiešava a rozprestiera vďaka svojej 6-radovej konštrukcii. Svetlá výška 700 mm dovoľuje premiešavať aj veľký objem organických zvyškov.

Cruiser 5/6/7 XL

Čím sa vyznačuje Cruiser 5/6/7 XL?

Cruiser výborne premiešava a rozprestiera vďaka svojej 6-radovej konštrukcii. Svetlá výška 700 mm dovoľuje premiešavať aj veľký objem organických zvyškov.

Pracovná hĺbka sa nastavuje jednoducho na predných vodiacich kolesách a na zadnom valci.

Cruiser XL je 6-radový špecialista na plytké a stredne hlboké spracovanie pôdy. Dodáva sa v záberoch 5 a 7,5 metrov. Je vybavený pružinovými pracovnými orgánmi HORSCH, ktoré ležia v rovine rámu a udržujú stálu geometriu až do odporu 150 kg. Cruiser XL je možné vybaviť štyrmi variantmi radličiek a tak ho využívať po celý rok.

Cruiser 5 a 6 XL používa podvozok za radlicovou sekciou, pred urovnávajúcimi orgánmi. Naddimenzované stabilné kolesá slúžia k preprave, ale aj na manévrovanie na úvrati. Stroj 7 XL sa otáča na valci, čo je šetrné k pôde; hmotnosť stroja je pritom na úvrati rozdelená na celú šírku stroja.

Premyslená kinematika podvozku poskytuje veľkú svetlú výšku pri manévrovaní zdvihnutého stroja, a tiež spoľahlivé vytiahnutie kolies z pracovného priestoru pri zahĺbení kypriča. Poloha podvozku je zvolená tak, aby súprava s ťažným prostriedkom mala dobrú obratnosť pri práci v poli a veľký jazdný komfort pri preprave po ceste.

Aby sa optimálne využil ťahový príkon a aby sa ťahová sila preniesla čo najúčinnejšie na pôdu, je Cruiser XL vybavený posilňovačom trakcie, ktorý pri práci trvalo doťažuje zadnú nápravu traktora o 1 200 kg. Posilňovač sa aktivuje jednoducho pri prepnutí zdvíhacieho hydraulického okruhu do plávajúceho režimu, bez potreby prídavných ventilov alebo piestov.

                                                  

Cruiser 6 XL pri stabilnej cestnej preprave        Otáčanie na valci je možné len pri Cruiser 7 XL      Posilňovač trakcie

Cruiser 10/12 XL

Špecialista na plytké a stredne hlboké spracovanie pôdy

  • Intenzívne premiešanie rastlinných zvyškov s pôdou vďaka 6-radovej stavbe

  • Celoplošné podrezávanie pri podmietke

  • Excelentné urovnávanie pozemkov

  • Produkcia jemnej zeminy na osivovom lôžku

Cruiser 10 a 12 XL - detaily

  • Pracovné zábery 10 metrov a 12 metrov

  • Najvyššia stabilita rámu pre najväčšie ťažné príkony

  • Nastavovanie pracovnej hĺbky pomocou spoľahlivých a osvedčených podložiek AluClips

  • Pracovná hĺbka až 15 cm

  • Intenzívne utužovanie valcom Doppel Rollpack

  • Urovnávacie taniere s bezúdržbovými nábojmi pred valcom

  • Osvedčená koncepcia rámu s výkyvným podvozkom: (ako Joker 10/12 RT a Terrano 10/12 FM)

  • Maximálna stabilita na ceste

  • Otáčanie v poli na celej šírke valca a na predných vodiacich kolesách (optimálne rozloženie záťaže a stabilita pri manévrovaní)

  • Pružinové radličky HORSCH: kombinujú pevné dodržiavanie pracovnej hĺbky a schopnosť odpruženia do strán a nahor pred prekážkami.

                

Tanierové urovnávanie pred valcom           Pružinové radličky HORSCH            Valec Doppel Rollpack

Technické údaje

HORSCH Cruiser XL

5 XL

6 XL

7 XL

Pracovná šírka

(m)

5,00

5,96

7,49

Prepravná šírka (m)

2,99

2,99

2,99

Prepravná výška (m)

3,30

3,70

3,99

Dĺžka (m)

10,2 1

10,21

10,50

Zaťaženie nápravy (kg)*

4 950 – 6 300

5 600 – 7 000

6 800 – 8 300

Zaťaženie oje (kg)*

850 – 1 350

850 – 1 500

1 200 – 1 900

Veľkosť pneumatík

400 / 60 – 15.5

400 / 60 – 15.5

400 / 60 – 15 . 5

Podvozok s rozmermi pneumatík

550 / 45 – 22.5

550 / 45 – 22.5

550 / 45 – 22 . 5

Počet zubov

33

39

49

Rozstup hrotov v rade (cm)

92

92

92

Riadkovanie (cm)

15 ,3

15 ,3

15 ,3

Maximálna pracovná hĺbka (cm)

15

15

15

Výška rámu (mm)

600

600

600

DW riadiace jednotky

2 (+1 hydr. nastavenie hĺbky)

2 (+1 hydr. nastavenie hĺbky)

2 (+1 hydr. nastavenie hĺbky)

Požiadavka na energiu (kW/PS)

145 – 220 / 200 – 300

205 – 295 / 280 – 400

290 – 395 / 390 – 530

Zapojenie do spodného závesu

Ø 42 oder 51 mm

Ø 42 oder 51 mm

Ø 42 oder 51 mm

Zapojenie do spodného závesu

K 80 (mm)

K 80 (mm)

K 80 (mm)

Pripojenie do spodných ramien

Kat. III / III – III / IV – IV / IV

Kat. III / III – III / IV – IV / IV

Kat. III / III – III / IV – IV / IV

 

* Hmotnosť strojov v minimálnej / maximálnej konfigurácii

HORSCH Cruiser XL

10 XL

12 XL

Pracovná šírka (m)

10,20

12,00

Prepravná šírka (m)

2,98

2,98

Prepravná výška (m)

3,97

3,97

Dĺžka (m)

10,17

10,17

Zaťaženie na nápravu (kg)*

9 300 – 10 400

9 800 – 11 000

Zaťaženie (kg)*

3 200 – 3 700

3 350 – 3 850

Rozmer vodiacich kolies

400 / 60 – 15.5

400 / 60 – 15.5

Rozmer kolies podvozku

445 / 65 – 22.5

445 / 65 – 22.5

Počet radličke

66

81

Vzdialenosť radličiek v rade (cm)

90

90

Rozteč radličiek (cm)

15

15

Max. pracovná hĺbka (cm)

15

15

Svetlá výška rámu (mm)

600

600

Dvojčinné hydr. okruhy

3

3

Ťahová potreba (KW/k)

310 / 420

370 / 500

Zapojenie do spodného závesu

Kat. V Ø 79 mm

Kat. V Ø 79 mm

Zapojenie do spodného závesu

Ø 51 nebo 79 mm

Ø 51 nebo 79 mm

Zapojenie do spodného závesu

K 80 / 110 mm

K 80 / 110 mm

Pripojenie do spodných ramien

Kat. III / III – III / IV – IV / IV

Kat. III / III – III / IV – IV / IV

* Hmotnosť strojov v minimálnej / maximálnej konfigurácii